خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دارو

یه غلطی کردم رفتم دنبال درمان پوست 

نمیدونم شایدم غلط خاصی نبوده. شایدم خوب کاری کردم  

چون جوش صورت خوب شد. آثار خاصی هم ازشون نموند. ولی ی ی ی ی 

همش این شکلی میشم >>>   

بخندم، خجالت بکشم، گرمم بشه، عصبی بشم، استرس بگیرم، باد سرد بخوره رو صورتم، سرمو خم کنم به پایین و ... خیلی چیزا که هنوز کشف نکردم

 

یکی از دوستا میگه : وقتی میخندی لپت مث خووووووون میشه 

چه خاکی بر سر کنم خب؟! 

چرا این داروها این مدلی ان آخه؟ 

این چه وعضیه؟ اعصابم خورده  

وای الانم صورتم سرخ سرخ شد!! مث این بالاییه! خدااااااااااااا!  

 

اومدم ابرو درست کنم، زدم چشم کور کردم شده قوز بالا قوز!

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:30

وای طراوت جون درکت میکنم ؛خیلی سخته
منم وقتی دبیرستان بودم همین مدلی شده بودم خیلی خیلی بد بود دیوونه م کرده بود معلمام فک میکردن حتما خجالت میکشم که اینطوری میشه و همش میگفتن: "عزیزم نیومدیم خواستگاری که اینقد سرخ شدی ؛ تو شب خواستگاریت میخوای چکار کنی دختر "
تا اینکه دارو رو ول کردم و به حالت اول برگشتم
توصیه میکنم تا وقتی خوب نشدی با هیچ پسری صحبت نکن که یه هو سرخ شی و اون به خودش بگیره


واااای عزیزم تو کی هستی؟!
دست رو دلم گذاشتی ناجووور! اصن یه وعضی!
بخدا هر وقت با بچه های گروه(تقریبا هر روز) دور هم جمع میشیم؛ این پسرا یه چرتی میگن که باعث خنده میشه. اونوخ صورتم گل میندازه که بیا و ببین!! یه بار بحث راجع به یه سوتی از من بود! یهو خندیدم و یکی از آقایون فریاااد زد که :سرخ شد! واااای سرخ شد!! آآآآی سرخ شد!
دوست داشتم بکوبم تو دهنش که ساکت شو بابا! انگار کباب شدم که اینجوری اعلام میکنی
خلاصه که اینطوریه دیگه. برا کار یه جا رفتم اتاق مدیر گرم بود سرخ شدم!! فکر کردن خجالتی ام

belladona سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:37

الهی طراوت جونم به دکترت گفتی؟ نمی شناسی اونایی که قبلا استفاده می کردن این دارو رو؟احتمالا با ماسکای صورت که پوست رو خنک می کنن یا شربت گل ختمی خوب نمیشه؟گرچه عزیزم من قبلنا دوران دبیرستان بدون دارو به این روز در میومدم و همش منتظر بودم ببینم شب خواستگاری چه شکلی میشم که به اونجا نرسید الانم هرچی بعضی وقتا زور می زنم واسه دلربایی سرخ شم نمیشه

آره. میگه قطع کنی خوب میشی نیدونم ولا

گاهی به قول تو خوبه سرخ و سفید شی
ولی بابا من دیگه ترکوندم!! فکر کنم همه فکرایی راجع به من میکنن! که این فلانی چقدر خجالتیه؛ یا چقدر با حیاست؛ یا...
خدا کنه فکرای خوب خوب کنن! نه بد بد!

برکه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

اون نظر اولی من بودم.برکه عزیزت.
وای طراوت مردم از خنده با این اوضات

تو؟ برکه جان تروخدا یه بار معجزه کن با اسمت کامنت بزار(همون اول)
کشتی منو تو
از خنده؟

برکه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:32

همینه که هست


به قول خودت :ک
و
ف
ت!

قیچی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:00

سلام شب خوش
دختر خووب خدا اوون ناخوونهای یک متری که بلند میکنی و سوهان میزنی رو واسه همین کارا داده دیگه بگیر از جناحین جوش ها رو با یه فشار بریزش بیرون . اگرم نمی تونی بگو خودم بیام من استاد اینکارم.
...
الا ایحالن شما به این فکر کن که این رنگ قرمز خیلی هم خوشگله و اگر قرار بوود مثلن رنگت آبی بشه چقد خز می شد. (آیکونه "نیمه پر لیوان") + (آیکونه "ته مایه های پرسپولیسی")

حسین ازین کارا میکنی خدایی؟
خوب شدن. دیگه اصلا جوش نمیزنه. تو یه درمان برا این صورتم بگو!

خیــــــــــــــــــــــــــلی باحال نیمه پرو دیدی حسین
من این غده ی پرکار طنز تورو شدیدا تحسین میکنم
واقعنا؛ خوب شد قرمز میشه لپم. فک کن آبی میشد

ایمان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:36

سلام عرض شد خانوم طراوت.میگم میشه نصف صورت شمارو هم ببینیم؟مث خانوم بلادونا ببینیم چه مدلی سرخ میشین

سلام ایمان.
میخوای یه عکس تمام قد از هممون بهت بدم خیالت راحت شه؟!

درسته نابغه ایم؛ ولی مث همه ایم بخدا!! نه بال داریم نه پر!

برکه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:19

وای طراوت جون چقد این جوابت به ایمان باحال بود کلی خندیدم
تو چقد باحالی دختر

قوربوس شما
بچه خوبیه؛ فقط یکم بیشتر عکس دوست داره دیگه

فری چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:04

تازه شدی مثل من! من همیشه عین این عروس روستایی ها لپام سرخه! اگه یکم گرمم بشه، خسته باشم و ... تابلو قرمز میشن. بعد ملت تا منو می بینن میگن فریییی برو بخواب ، خسته شدی و لو میرم که خستم! اگه هیجان زده بشم. اگه خجالت بکشم! اصن یه وعضی البته فکر میکنم به فجاعت تو نباشه، ولی خوب ، هس دیگه. دور و بری هام همیشه دلداریم میدن که خیلی هم خوبه! و ما دوست داشتیم این طوری می بودیم! اینم یه جور نیمه پره!

آی گفتی فری جون. به منم میگن ازین حرفا که فلانی خسته ایا؛ یا "بابا خجالت نکش!" یا...
من همیشه خیلی خیلی دوست داشتم لپام گل بندازه.
چون هیچوخ در هیچ حالتی سرخ نمیشدم. ولی فکر کنم خداوند یکم شور کرد این قضیه روزیادی تفت داد؛ سوووووخت

صحرا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:30

طراوت جان برگرد به مشهد شهر آرزوها...
(آیکون دریافت جایزه ی سیمرغ بلورین بی ربطی)


سیمرغ بلورین دو دستی تقدیم تو که شدیدا برازنده شما است دوست من

ایمان چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:32

پسسسسسسسر عجب پیشنهاد توپی من حاضرم عکس دسته جمعیتونو ببینم. کی میندازین میذاری ببینم؟چیکا کنم ذاتاْ عکس دوس دارم اونم اگه متعلق به دوشیزگان باشد و اینا....

دختر جان حالا یه پیشنهادی دادم! غلط کردددددددم؟؟!
دوشیزگان؟! کیو میگی؟!
ما همه؛ شووَر داریمااااا

فری پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:50



راستی من تصمیم گرفتم طی یک عملیات انتحاری همه شما رو ببینم! هر موقع که خودت و بلی و سه نابغه دیگه بودین، خبر بده بیام پرده برداری!!!

اوه اوه خطرناک نباشه این عملیات؟
چشششششششششم حتما. ان شالله هفته اینده یا بعدش هماهنگ میگنم باهات.
منم دوست دارم ببینم پشت اون پرده چه خبره! ولا!

رها جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:06 http://fair-eng.blogsky.com

حالت طبیعی من این طوره! از بچگی بهم می گفتن لپ قرمزی، وقتی میخندیدم هم که مثل لبو سرخ می شدم! الان بهتر شدم خداروشکر...


الهی من دورت بگردم مادر!! لپ قرمزی؟
وای من کلا قرمز نمیشم؛ همون لپم و گاهی که شدید باشه پیشونیم هم قرمز میشه
دکی قول داده دارورو قطع کنم خوب شم!! یکی دو هفته دیگه دوره اش تموم میشه

زینب شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 http://khaterehaye20.blogsky.com/

هی وای من !!
خوبه من نرم دنبال درمان...خطرناکه !!
دکترم رفتم ولی داروهاشو نگرفتم..!

میدونی این چیزی که تو می گی یعنی پوستت نازک شده...
کرم لایه بردار داشتی ؟

من که ترجیح میدم به روش قیچی عمل کنم !! تا سرخابی بشم !

نه درمانش خوب بود و من شدیدددددا راضی ام
لایه بردار اصلا نبود ولی قرصش طوریه که پوست خشک میشه!! باید مرتب مرطوب کنی. برای همین رویه ی پوست بیشتر برداشته میشه با هر بار استحمام. ازینرو پوست روشن تر میشه و به همین سبب لک و آثار جوش هم از بین میره و ازقضا پوست گل میندازه!

روش نیمه پر با طعم پرسپولیس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد