خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ای دو چشمانت چمنزاران من

میریم که داشته باشیم این شعر فروغ رو:

ای شب از رویای تو رنگین شده

سینه از عطر توام سنگین شده

ای به روی چشم من گسترده خویش

شادیم بخشیده از اندوه بیش

همچو بارانی که شوید جسم خاک

هستیم زآلودگی ها کرده پاک 

 

ای تپش های تن سوزان من

آتشی در سایهء مژگان من

ای ز گندمزارها سرشارتر

ای ز زرین شاخه ها پر بارتر

ای در بگشوده بر خورشیدها

در هجوم ظلمت تردیدها 

با توام دیگر ز دردی بیم نیست

هست اگر، جز درد خوشبختیم نیست  

ای دو چشمانت چمنزاران من

داغ چشمت خورده بر چشمان من

پیش از اینت گر که در خود داشتم

هرکسی را تو نمی انگاشتم 

آه، ای با جان من آمیخته 

ای مرا از گور من انگیخته

چون ستاره، با دو بال زرنشان

آمده از دور دست آسمان

 

آه، ای روشن طلوع بی غروب

آفتاب سرزمین های جنوب

آه، آه ای از سحر شاداب تر

از بهاران تازه تر سیراب تر  

ای نگاهت لای لائی سِحر بار

گاهوار کودکان بیقرار

ای نفسهایت نسیم نیمخواب

شسته از من لرزه های اضطراب

خفته در لبخند فرداهای من

رفته تا اعماق دنیا های من  

ای مرا با شور شعر آمیخته

اینهمه آتش به شعرم ریخته

چون تب عشقم چنین افروختی

لاجرم شعرم به آتش سوختی 

آهنگش

نظرات 7 + ارسال نظر
فرید کرمی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:04 http://www.faridkarami.blogsky.com/

سلام
خدای من !
باور نکردنیه ...
واقعا وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید !
تمایل به تبادل لینک دارید ؟

سلام
خیلی ممنون ؛ خوشحال شدیم

belladona چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

عنوانت تو حلقم یه لحظه حس کردم طرف گوسفنده تو چمنزارای چشم تو خوب حالا این گوسفند ناقلای شیطون بلا کی هست که دل تورو برده عزیزم؟

گوسفند که خیییلیییی خوبه ه ه
ضمنا فقط گوسفند تو چمنزارا نیست میتونه اسب یا گاو هم باشه میتونه هم شیر باشه یا مثلا....
چقده منحرفی دل بردن چیه تو به قشنگی شعر نگاه کن (آیکون آبادابادی بودی)

طراوت چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:09

واقعا معرکه است
مرسی گلی

خواهشت میکنم قابل نداشت

صحرا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:29

شیام

سلی ی ی ی ی ی ی
صحرا جونم ت کجایی؟ هیچ خبری ازت نیست
شنیدم مشهدی ! تو هم نمازخونه ای؟
دانشکده نمیای ببینمت
دلم برات تنگولیده
(آیکون هویج)

ایمان چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

اییییییییییییییییییی نااااامرد منو دس میندازی.حالا یه نصفه عکس خواستیم از همه اگه شکاره میخواستم چی میگفتین


شکاره

صحرا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:09

شیام من مشهد می باشم و در خوابگاه سابق
هر روز در یونیکده می باشم اما از حسنک خبری نبود
شنبه برمیگردم به وطن

آخی ی ی
عیک سلی ی ی
من حسنکم
حالا تو کدوم از اون ....حسنکی؟
من که هر روز یونیکده ام
یه بار شده میای یونیکده ازم بپرسی من کجام بی وفا
بی وفایی بی وفایی دل من از غصه داغوووون شده ه ه ه ه

رها جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:04 http://fair-eng.blogsky.com

بله این آهنگ محشره......

موافقت خودم رو با عدم مخالفت اعلام مینمایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد