خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

وقتی طبع شعری برکه...

نمیدونم چرا تا میخوام مقاله یا پایان نامه بنویسم این جوری میشم؛ همش یه جوری میخوام از زیرش در درم.مثلا با آهنگ با شعر خوندن با خوردن و... (آدمیزاده دیگه)

این آهنگیه که خواننده مورد علاقه شیما (یکی از دوستامون) میخونه .شیما عاشق صدای این خواننده ست و فک کنم اکثر آهنگاشو داره .من هروقت دیدمش در حال گوش کردن یکی از آهنگای ایشون بوده؛تو سرویس تو راه تو خوابگاه و....  

(به گفته شیما صدای این خواننده مخملی و عارفانه ست).

منم بعضی از آهنگهای این خواننده رو خیلی خیلی  دوست دارم از جمله  

این آهنگ 

با صدای استاد سراج 

شعر :عطار نیشابوری  

حالا خودمونیم عطار هم عجب شعر قشنگی گفته هاااا

نظرات 3 + ارسال نظر
رها شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:04 http://fair-eng.blogsky.com

منم دقیقا همین طورم.... دقیقا موقع امتحان و کار... دلم می خواد فیلم ببینم، به موسیقی گوش بدم، کتابای متفرقه بخونم....
حالا وقتی بیکارم هیچ کدوم این کارا رو انجام نمیدم!!!

البته من وقتی بیکارم هستم موسیقی گوش میدم ولی در مورد خوردن اینطور نیست وقتی کار دارم و استرس دارم تا میتونم میخورم
خدا رحم کنه با این اوضا چند کیلو میخوام بشم

belladona شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:25

برکه جونم میشه آهنگ مورد علاقه ی منم بذاری؟

به گفته خودت " ای جوووووونم"
آهنگ مورد علاقه ی تو؟..............................................
یادم نمیاد کدومه
ولی میخوای اون آهنگی که شب موقع خواب میذاشتی رو بذارم
والا من تا دوم راهنمایی هم با شب بخیر کوچولو که رادیو ساعت 9 شب میذاشت میخوابیدم
ولی این آهنگی که یه چند وقتی میذاشتی با اون میخوابیدیم هم قشنگ بود

طراوت یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:16

خوبه خودت میگی عطار نیشابوری هاااا!
خب نیشابوری بوده دیگه گلم. نیشابوری ها همه اینطوری هستن
البته من بدون هیچگونه قضاوت یا نگاه خاصی میگم. چیزیه که شنیده ام و میدونم و مطمنم و شدیدا قبول دارمش.

من شدیدا با این گفته ی خودم موافقم.

+دیدی که تازه دو نفرم شدیم پس مطمنن همینطوره که گفتیم.

+وای من برم یکم بخوابم. بای

نیشابوری ها همه گل و دوست داشتنی ان. من قبول دارم
ولی یه شهر دیگه هست که مردمونش...
دیگه نزار بگم خودت که بهتر میدونی...
نمیگم بزا ریا نشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد