خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تولد عروسک چشم آبی

امروز تولد فم جون بود تو اتاق ارشدا اینقدر هرهر کرکر کردیم که لحظه به لحظه ش روح نگهبان رو بالا سرمون حاضر می دیدم. چیزی که همه مون می خواستیم این بود که فم جون سورپرایز بشه که شد خدا رو شکر! آخه هم ما رفقای گل و بلبلش بودیم و هم استادش یهو مشرف شد و دیگه جای همه خالی... وقتی داشت شمع ها رو فوت می کرد به احترام استاد ههمون در اسپاسم کامل، دست به سینه فم را می نگریستیم و لبخند می زدیم! کادوش رو هم فکر کنم همین امروز فردا گم کنه نمی دونم چرا!





اینم بچه خوکچه هندی آزاده که فم جون گرفته دستش


اینم استیکی رو لپ تاپ منه! هویجوری!


نظرات 10 + ارسال نظر
فم چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:35

سلام بچه ها

به خاطر خاطره امروز از همگی ممنونم و این جمله رو تقدیم می کنم به همه شما دوستان خوبم

good friends are hard to find,harder to leave and impossible to forget

واااااااااااااااای فم جون تولدت مباااااارکمرسی عزیزم ایشالله که موفقیت پشت سر موفقیت نصیبت عزیزم

رها چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 http://fair-eng.blogsky.com

ای جانم! چه نااازه!

آره دیدی؟فداااااااای تو

شاعرشنیدنی ست چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:26 http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

تولدش مبارک

ممنون از شما دوست عزیز

فاطمه چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:34

تولدش مبارک .
میگم چقد این استادتون شکمش گنده س .. استغفرال.. من اخرش میرم تو جهندم....

مرسی عزیز دلم
فاطی این که شکم نداره اصلا بدبخ تازه بچه محلتم هست نشسته بود روصندلی از اول تا آخر وقتی بلند شد استاد فم جون گفتش زود بشینین رو این صندلی که غنیمته

طراوت چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

به به مبارک باشه.
ان شالله تولد ۱۲۰ سالگیتونو جشن بگیرید عزیزم

مرسی عزیزم

قیچی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:42

یادته من گفتم فِم بهم خندیدی...یادته گفتی من این همه نوشتم فَم، اینهمه روی ف فتحه گذاشتم تو نفهمیدی...
دیدی نذاشتی؟ دیدی؟
دیدی مچتو گرفتم؟
...
حالا فم یا فَم یا هرچی از طرف من تولدشو به طرز کوبنده ای تبریک بگو. با آرزوی موفقیت و فیلان...

یادته؟ خوب من یه بار نوشتم دیگه باس خودت بگیری دیگه قیچی جون
باشه به طرز کوبنده ای تبریک میگم ولی عواقبش با خودت

یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 http://newmidwife.blogsky.com/

من این خوکچه رو از دور می بینم سکته ناقص می زنم چه به رسه که....وووی بلا بدور خدا اون روزو نیاره!!!
فم عزیز تولدت مبارک...

الهی ی ی عزیزم پس واجب شد با استفاده از مکانیسم غرقه سازی این مشکل رو حل کنیمراستش منم تا حالا بدون دستکش به اینا دست نزدم وووووی
مرسی عزیزم

قیچی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:29

این عکس آخریه چقد شبیه خودته
نیگا نیگا

دیدی؟ولی موهامو همین چن روز پیش کوتاه کردم دیگه این شکلی نیست

یاسی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

به به .همیشه به تولد و شادی .از طرف منم بهش تبریک بگو.

فدای تو یاسی جونم چشم بوووووووس

روناس جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:51 http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام..عجب عکسهای جالبی...خیلی ممنون..موفق باشی

مرسی دوست گلم و ممنون از حضورت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد