خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ajiiiiiiiiiiiiiiiiib!!

وای دیشب چه اتفاق جالبی افتاد! 

مث اینکه تو یهو به اون دنیا سفر کنی یا مثلا یه چیز نادیدنیو بتونی ببینی؛ یا یه اتفاق غیر غیر ممکن بیافته برات یا... 

دیشب که بلادونا پستو گذاشت من یه دقیقه بعد رفتم تو قسمت؛ یادداشت های چرکنویس؛ و اینو دیدم: 

 

خیلی جالبه نه؟ 

خدایا شکرت که نمردیمو وبلاگمونو با حدود ۲۰۰۰ کامنت(رندش میکنم دیگه!) دیدیم 

 

خوشحالم الان 

نظرات 9 + ارسال نظر
قیچی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:56

این اتفاق برای منم چندین بار افتاده و اولین بار یادمه کلی وهم برم داشته بوود که نکنه شهرت جهاین پیدا کرده وبلاگم.
اما اینجا دیشب اصلن بلاگ اسکای بالا نمیومد. من از یه طرف داشتم با پستی که شماها زحمت کشیده بودید کیف میکردم و از یه طرف فحشی بوود که نثار مدیران بلاگ اسکای میکردم. پست رو تازه امروز بعد از ظهر کامل تونستم ببینم و آهنگاشو ایضن.

خیلی باحاله که وبلاگتو اینجوری ببینی
اهصابتو خورد نکن داداش! بالاخره که شد دیگه شکر خدا

قیچی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:57

ای جانم میبینم که کامنت ها از حالت تاییدی خارج شده ها ها ها الان حس شیطنتم گل کرده ها. آدم هوس میکنه یه سری از حرفای مگو رو بگه یو هاهاها.

مثلا؟!

belladona جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

وای خیلی جالبه واقعا
حسین آقا جون بیا حرفای مگو رو بگو ببینم

فری جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:32 http://labkhkhand.blogsky.com/

چه باحال! ما اگه یه بار به 5-6 تا برسه چشامون گرد میشه، اینجوری که فکر کنم سکته کنم!

رها جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:40 http://fair-eng.blogsky.com

چه جالب! حالا واقعا اینقدر کامت داشتین یا ...؟؟؟!!

نه دیگه گلم! کامنتا که صفر بود! بلاگ اسکای قاطی کرد یهو

ایمان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:24

چی شد؟
عکس میخوااای؟
باشه یه چند روز صبر کن! حتما میذارم

ایمان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:31

بله خانوم خانوما همش بلدی سر بالا باشی یه ذره هم با ما باش

رها یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:27 http://fair-eng.blogsky.com

ینی من شیفته رقص این اردکتون شدم!!


اون منم!!

زهرا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:07 http://loser-in-love.blogsky.com/

سلام خانومه بی معرففففففففت!!
چطوری؟مارو نمیبینی حال میده نه؟؟؟
باوششههه
چه خبرا؟
یه کم از نظراتونو روونه کونین سمت ما خب
بی وفاااااااااااااا

سلام عروس خانوم
چه عجب بابا! یادی از وبلاگ کردی! از فیسبوک جدا شدی!
تو که نیستی خب همش!نه خونه ای نه میای پیش ما! کجا بیام خب؟
عزیز دلم چشم؛ حتما. ولی اگه از من بیوفایی میبینی تروخدا تو وفا خرج کن که شدیدا دل تنگت میشم. گاهی سرم زیاد سلوغ میشه؛ شرمنده اگه این چندوقت نتونستم بیام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد