خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

منم چشم خوردم! از خیلی وقت پیشا D:

هر وقت یه چیزیو قراره پیدا کنم، همیشه اخرین چیزی که میرم سراغش اونیه که دنبالشم! 

مثلا امروز که تو ماشین نشسته بودم و متوجه شدم یکی از درا بازه، از در راننده شروع کردم و یکی یکی امتحان کردم و در نهایت اخرین دری که دورترین در هم بود، اونی بود که باز بود 

حالا اینجا که خوبه چون شانس برنده شدنم تو انتخاب 25% بود و من به کلِِ اون 75% باخت رسیدم! 

معمولا شانس برنده شدن 50% هست و من اولین انتخابم اون اشتباهست 

مثلا وقتی یه sms برام میرسه و میخوام فوروارد کنم، یا بخوام جواب sms بدم، تو گوشی دو تا آیکون هست که یکی یه فلش از وسط نامه به سمت بیرون، یکی هم فلشش از لبه به سمت داخل نامه! حالا من همیشه اونیو انتخاب میکنم که اشتباهه جالبه که بعد از سه سال کار کردن با این گوشی کوفتی، حتی یه بار هم یادم نیست درست اون گزینه رو انتخاب کرده باشم! 

چرا اینطوریه اخه؟ فکر کنم جادو شدم! 

شایدم از بس لباسای رنگاورنگ پوشیدم و رفتم بیرون چشمم زدن 

ولی در کل عحصابم خورده ه ه ه

نظرات 5 + ارسال نظر
belladona جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:23 http://nabeghehaye89.blogsky.com

وااااااااااااااای خیلی باحالی طراوت جونم. فکر کنم چشم خوردی به همون دلیلی که ذکر کردی


راستی نظرتو اصلاح کردم جیگر! من طراوتم خوشگلم نه اونیکه گفتی

[ بدون نام ] جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

کامنتام نیش داره تاییدشون نمی کنی؟باشه دیگه نمیام.خداحافظ

شمارتونو سیو ندارم! ببخشید شماااا؟!
اینجا که تایید نمیخواد اصلن! بعدشم کامنتی نبوده تایید نشه تا حالا؛ حتی کامنت شما دوست عزیز!

belladona شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:46

خیلی دلم تنگ شده بود که اونطوری صدات کنم نمی دونی که

الــــــــــــــــــــــهی من بگردم تورو که عشقمی؛ میدونستی؟

نون الف شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:31 http://lore.blogsky.com

ندا؟
چه کم حرف شدی مادر!

صحرا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:03

خوبه والا!
آدم حواس پرت! به جای اینکه بشینی از عالم و آدم طلبکار بشی که چشمت زدن! یه کم رو کارات تمرکز کن مث من

صحرا؟صحرا مث تو؟!!

یهنی میگی چشمم نزدن یهنی!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد