خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

من مست و هوا مست و...

دیروز دم دمای غروب رفتم تو حیاط و همین که در هال رو باز کردم مســــــــت شدم. مست عطر گل اقاقیا

تو حیاط یه درخت بزرگ ازش هست که شده حفاظی در برابر آپارتمان های بلندی که اطراف ساختن

بوی گلش گیجت میکنه. مخصوصا شبا

عصر هست و من پنجره ی اتاقمو باز کردم که رو به حیاط هست. ازینجا که نشستم سرسبزی درخت کاملا معلومه. درخت توت و درخت اقاقیا. کنجشک ها هم از صبح یه سره دارن میخونن. بوی گل اقاقیا تو اتاق پیچیده.

طاقت نیاوردم و رفتم تو حیاط. چهارپایه رو پیدا کردم رفتم بالا و یه دسته گل کندم.

با این گل کنار لپ تاپ و صدای پرنده ها، چه عشقی داره کار کردن. بیحوصلگی چیه؟!

نظرات 9 + ارسال نظر
فری یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:46

دمت گرم طراوت که این وبلاگو زنده نگه میداری. پیر شی جوون

:-***
قوربون تو. چیکار کنم دیگه؛ وظیفه ی خطیریه که باید سربلند بیرون بیام. حالا هر جور شده!

قیچی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

به به چه عکس زیبایی چه کارای خووبی چه حرفای قشنگی چه دختر ماه و خوشتیپی...آقا شوما که به چار پایه احتیاج ندارید با این قد و قامت رعنا


حسین میگم فیلم سن پترزبورگ دیدی؟!
یه نگا بنداز! تو هم مث اون آقاهه خوب خانومارو درک میکنی

یعنی اینقدر بلندم؟!

قیچی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:42

ضمنن لایک زیااااااااد به کامنت فری. منم ممنونم ازت صمیمانه که این جوور مواقع همیشه جور بقیه رو میکشی

مرسی و لایک به کامنت دو تاتون

فاطمه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16

به به...
حالم خوب شد اصن.از این گلا شیراز تو حیاطمون بوود یادش بخیر.یه گل دیگه هم بوود بهش میگفتیم آبشار طلا.فروردین که میشد انگار یه پارچه ی زرد طلایی انداخته بودن رو در حیاط..

همیشه خوش باشی ایشالا....

وای چه زیبا
مگه الان شیراز نیستی فاطی جونم؟

ندا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:09 http://lore.blogsky.com

عزیمی :-*

طراوت دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:59 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ندا: تو هم عزیزم :*

جناب دکتر دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:53

خدا اینا رو نگا ما یکی تز دانشجوای دخترمون دار فانی رو وداع گفتن ما جمیعا مثلا ناراحتیم


نفهمیدم چی میگی دکتر!
دار فانی رو کی وداع گفته؟ چی شده؟

ایمان خرم روز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:28

یه بار بهم بگو کسیو دوس داری؟اگه نه بذار من بیام همو ببینیم بههم فرصت بده می دونم نتی جالب نیست اما تنها راه دسترسیم بهت همینه چیکار کنم.

ایمان خواهههههش میکنم دیگه ازین کامنتا نزار. خب؟
چون مجبور میشم حذف کنم و بی ادبیه.
دوست ندارم اینکارو بکنم.

جناب دکتر سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:50

هچی
اول بگم اینجا دانشگاه علوم پزشکی کرمانه
بعدش بگم دیروز یکی از دخترا یه سکته قلبی میزنه سر کلاس تربیت بدنی
بعدش هم هیچی تموم میکنه
خدا رحمتش کنه


خدا رحمتش کنه.
اینروزا خیلی از جوونا این مدلی میمیرن متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد