خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شاه توتان!

بفرمایید شاتوت

 

اکثر اوقات که بابا میرن کوه؛ یا یه سری گل کوهی؛ یا بوته ی تزیینی؛ یا ... میارن. 

این دفعه خوراکی خوشمزه تریه(آیکن آب دهن سرازیر شده!!)  

با مزه ی ملس! نه ترش؛ نه شیرین؛ به به

نظرات 9 + ارسال نظر
قیچی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

آزار داری این چیزا رو این وقت شب میذاری که بیرون سگ پر نمیزنه، نمیشه رفت تهیه کرد؟؟؟!!!!
الان من باس دقیقن با تو چیکار کنم هان؟

خب حالا روز بود میرفتی تهیه میکردی؟ نه، جان من تهیه میکردی؟! نمیرفتی بابا D:

قیچی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:05

جای مام بخور نوش جان.
ضمنن بلادونا هووووی اگه اومدی اینجا بنویس جان من بنویس ما بلادونا می خوایم یالا
اگه با امضا جمع کردن دوباره دس به قلم میشی بگو بسم الله آبجی جلدی بزنیم توو کارش یاروو کنیم.

بلادونا عاشق شده، و دیگه از من و تو و الباقی دوستان کاری ساخته نیست :))

(بلی تروخدا غیرتی شو بیا بنویس که دماغم بوسوزه :(

belladona شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54

وااااای شاااااتوت آخ خ خ دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتادماشالله هزار ماشالله به بابای عزیزت، سلام مخصوص ما رو به ایشون و همسر خوشگلشون برسونین
مرسی شادوماد و طراوت جون، آقا شرمنده می فرمایین من اینجا منتظرم طراوت نامزد کنه بعد پست تبریک بزنم کل ل ل ل ل
حسین آقا صبر کن ببینم خودت من بعد هفته ای چند تا پست میذاری

=))
سلام مخصوص مخصوص فرستادم جیگر.

برو بابا! منم نامزد کنم تو اینورا آفتابی نمیشی! اصلا ببینم، مگه هر کی ازدواج کرد یعنی پیمان بسته که دیگه وقتش دربست برا شوور باشه؟! با وبلاگ و اینترنت و این چیزا وداع کنه؟ هان؟هان؟(آیکن احصاب محصاب یوخده!)

asal شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 http://zendegiyeasal.blogfa.com

چه وبلاگ ارامش بخش و ساده و زیبایی...موفق باشی

مرسی عزیزم. خوش اومدی

نون الف شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:12 http://lore.blogsky.com

وای دلم خواست
طراوت خو منو دعوت کن خونوتون دیگه :دی

شما رو چش مایی دختر خوووب :**

فری یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:27

خدا چیکارت نکنه تو این ماه رمضونی! ایشالا عروس شی!

:D

:O

دنیا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 http://www.dastgesmat.blogfa.com

می روی

تمام که نمی شوی

تنها میروی و من

به رد پایت

که روی زندگی ام مانده

خیره می شوم......

زهرا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:32 http://loser-in-love.blogsky.com/

نوش جااااااااااااااان

مرسی عزیزززززززززززززززززم

فرهاد پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:16 http://www.semicolon.blogsky.com

ما هم هروقت آبجی م اینا میان میریم از اینا میچینیم

فرهاد جان سلام. پیغامتو برای بلادونا فرستادم چون من ازین رشته کسیو نمیشناسم برادر. ولی به دوستت بگو استرس نداشته باشه بابا! ارشد خیلی هم آسونه! فقط حتما حسابی تست کار کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد