خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

الکیــــــــــــــ !!

این روزا  خیلی الکی غصه خوردم! میگم الکی چون واقعا الکی بود! وقتی یه اشتباهی میکنی، یا وقتی یه اتفاقی می افته و تو نمیتونی تغییرش بدی، یا وقتی بی منطق جمله ای رو میگی، یا... دیگه کار از کار گذشته و تو اصلا نمیتونی تغییرش بدی. و اصلا شایدهم به نفعت بوده، کسی چه میدونه!

در هر حال اتفاقیه که افتاده و غصه خوردن کاری بس بی فایده است که نتیجه ای هم نداره جز درگیر کردن ذهن.

اووو البته جالب بود که این روزا فهمیدم من خییییییلی بی جنبه ام خیــــــــــــــلی آخه سه کیلو کم کردم!! فقط با یکم فکر مشغولی!

عادمم اینقد الکیــــــــــــــ ؟!!!

به خداااااا!

حالا خدا رحم کرده که من همینطور الکیـــــــــ   غصه خوردم! وگرنه که الان اسکلتم داشت این پشت تایپ میکرد!!

نظرات 5 + ارسال نظر
قیچی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 20:47

بیخیال باو
هرچی بیشتر بهش کمتر فک کنی کمتر بهش بیشتر میرسی
بزن به کوهی کمری تا بیای بیرون از حال و هواش اصلن بوگو مام میایم
،،،،
حالا یه جوری نصیحت کردم انگار می دونم چه خبره


هاااا انگار میدونی!
نه باااو! اون مال دو روز بود الان که ول کردم دیگه! حالا اگه بگم بریم کوه و کمر میاین؟! نچ! الکیـــــــ تعارف نزن پسر جان

مریم..... دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 22:58

طراوت گلیه من چطوره؟؟!!!! چقد الکیییییییی .... از این الکیا زیاد پیش میاد ..... اصل حالت چطوره خودت ؟؟!! حواست باش استخونات آب نش طراوتی....

فدات مریم جون
امروز رفتم پیش دوستان دوره کارشناسی، همه دهنشون وا مونده بود! میگفتن فقط استخونات مونده چقد لاغر شدی!!
البته میدونم حسودی میکردن، نه؟!

مریم..... چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:28

آره بابا .... بقول ی بنده خدایی تو مانکن زنده ای ..... ههههه ....

ایزی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 15:43

سلام انا الله مع الصابرین
خداوند عموی گرامیتان را رحمت کند انشالله در پناه حق

سلام
خیلی ممنونم
آمیـــــــن

مریم....... سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 18:43

عشقووووو کوووووشی تووووووو ...... پارسال دوست امسال هیچی طراوت گلی .....،،..

وای ماری خدا نکشدت من عاشق این آیکون آخریت شدم
میام میام خیلی گرفتار شدم بخدا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد