خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

سلامتی علمای عظام صلوات

آره دیگه! منم به جمع علمای عظام پیوستم: مقاله ارسالی به کنگره اکسپت شد و من باید اونو بصورت پوستر ارائه بدم! می دونی سر این کار خیلی زحمت کشیدم خیلی! اینقدر زیگیل استاد شدم که بلاخره یه مقاله بهم دادن و فرمودن بفرست واسه کنگره!! من حتی نمی دونم این کار چی هست و چیکار کردن و اصلا مقاله ش کی و کجا چاپ شده! مهم اینه که من دارم می برمش کنگره تا خودی نشون بدم و بگم ما هم آآآره! داداشم میگه این کار درستی نیست ولی من میگم همه اینکارو می کنن!! گرچه همونطور که مستحضرید این طرحهای کنگره ای و اینجوری که فقط ارائه میشن٬ واسه مصاحبه پی اچ دی هیچ دردی رو دوا نمی کنن و اصله کاری مقاله ست که بنده ندارم.

البته خوبی هایی هم داره کنگره مثلا با چند تا استاد آشنا میشی، کارایی که انجام شده رو می بینی و مهمتر از همه: همدان رو می گردی. می دونی تمام انگیزه من از شرکت در کنگره همین آیتم آخریه

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:57 http://room417.blogfa.com

موفق باشی گلم
منم کنکور قبول نشدم

الهی الهی فدای سرت ایشالله سال دیگه قبولی

طراوت پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://nabeghehaye89.blogsky.com

پس درست شد به سلامتی؟! خوبه .تبرییییییییییک
باید هر چه زودتر راه بیافتم بیام خوابگا بلکه یه دستی به سر ما بکشی کار منم درست شه
استادم خیلی....بیخیاله! خونسرررررررررررررررد
دیوونه شدم از دستشون

پایان نامه منم به لطف تنبلی خودم مونده رو هوا! بیا با هم یک گٌلی به سرمون بزنیم

دیونه پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:30 http://mymina.blogsky.com

من چیزی سر در نیاوردم ولی فک کنم باید تبریک بگم.
نوبارکه ایشالله عروسیتون.

مرسی دوست عزیز. والله چیز خاصی نیست اگه مقاله مال خودم بود خیلی ذوق زده می شدم آخه این مقاله مال من نیست و من فقط بصورت پوستر واسه خوشگلی دانشگاهمون و پربار شدن کنگره ارائه ش میدم

آسان پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:37

بابا کنگره ،بابا اکسپت....خوش به حالتون همه تو علم دارن پیشرفت میکنن الا من
برید اونجا بعد یه سوال مثلا از متدولوژی مقاله بپرسن بعد شما هم بلد نباشین...آخ ملت میخندن میخندن

بابا پیشرفت! بابا پی اچ دی! نگین این حرفا رو
همین به خدا! ازم بپرسن چرا از این متد استفاده نکردین مثلا! قیافه من:
حالا با ابنکه اینقدر هیچی از این مقاله نمی دونم موقع ثبت نام پرسیده بود ارائه مقاله(اورال) یا پوستر؟ من گفتم فرقی نمی کندچه حالی می داد اگه واسم می گفتن بیا واسه ارائه مقالهبازم خدا رو شکر که پوستره میتونم بپیچونم

صحرا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:52 http://nabeghehaye89.blogsky.com/


خیلی خوشحالم بلی جوووون حیف الان نیستی پیشم وگرنه حسابی بغلت می کردم و صمیمانه تبریک می گفتم حضوری!
نیستی حلقه های اشکمو ببینی

فدای تو صحرای گلم. من هر چی دارم اول از خدا و بعد از شما دارم
منو دیدی حتما بغلم کن جاخالی ندیا!

لیلا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:45 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااام
خیلی خیلی مبارکه..موفق باشی
وااااااااااااااااای همدان! قراره برید همدان؟ ای جونم....
کاش منم میتونستم یه بار دیگه همدان رو ببینم....
ایشالا که بهتون خوش بگذره...

منم همدان میخوااااااااااااااااااااام..دلم تنگید

سلااااااااااااام سلللللللللللللام!مرسی گلم. تو هم پاشو بیا با هم بریم همدان خو

فرحان جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 http://www.navdon.blogsky.com

انگیزه هات منو کشته... ای تولید کننده علم...
این عکسه خودتی یا استادته که از دست تو کچل شده؟

این عکس پروفوسور بالتازار هستش! تو یادت نمیاد گرچه خودم هم یادم نمیاد

فرحان جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 http://www.navdon.blogsky.com

فوضولیم گرفته بدونم چه رشته ای میخونی...

اختیار دارین فوضولی چیه؟ شما سرورین ولی فعلا بمون تو خماری! حاااال وده

فرحان جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:38 http://www.navdon.blogsky.com

یه یه یه یه... لوس...
منم نمیگم چی میخونم...تا تو نعشگی بمونی...

تو میگی حالا می بینی

دخترعمووووووووو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:47

ببببوووووووووووووسسسسسسسسسسسس ماچ

دخترعمووووووووو دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:21

زشته بایه بوس خودتووانده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد