خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دو خنگ استارژر با فریاد حرف میزنن نمی تونم تمرکز کنم واسه عنوان!

دیروز ساعت ۵ از ترمینال راه افتادم با قصد شهر دانشگاهیم. سفر آنچنان خاطره انگیزی نبود شاید چون چشمان من بسته بود به روی اتفاقای ساده ای که انبوهی از حوادث در بطنشون پنهان شده. اینکه میگم چشمام بسته بود رو اغراق نکردم آخه نگاهم به همه چی خیلی سطحی بود٬ از اون نگاههایی که تو فیلما می بینیم آدمای احمق به زندگی دارن! 

راننده اسمش حمیدآقا بود تر و تمییز و اتوکشیده و مث همه راننده های دیگه خیلی از من خوش اومده بود! کلا از تجربیات مسافرتیم فهمیدم فیزیک چهره من راننده پسنده :دی(پ ن پ خلبان پسنده!) 

صبح ساعت ۹ رسیدم خوابگاه و اصلا حال دانشگاه رفتن نبود بنابراین خوابیدم و با سرویس دو رفتم دانشکده تا کوله باری از دروغ تحویل استاد بدم آخه این یه هفته هیشکار انجام نداده بودم مثلا بگم فلاشمو نیاوردم یا... ولی استاد من اینقده باهوشن که نیازی به حرف زدن من ندارن و حتی راستهایی رو که می گم باور ندارن چه برسه به دروغ. 

استاد عزیز یه کار دیگه انداختن پشت قباله پایان نامه م اینکه چند تا سایتوکاین التهابی رو با کیت الایزا انداره بگیرم و من خوشحال شدم البته آخه کاچی به از هیچی گرچه فروغ میگه در مقابل real time که اونا انجام میدن الایزا معتبر نیست و ارزش زیادی نداره اونم تازه اگه جواب بگیری! بله به سلامتی! دوستان دعا کنین در حق آبجیتون این پایان نامه من امیدوارکننده بشه و توپ از آب دربیاد، حالا که دارین دعا می کنین قربون دستتون دعا کنین ما نوابغ وطن پی اچ دی هم قبول بشیم ایشالله! 

الان یه عالمه سرچ دارم در حالیکه تنبلی بر من مستولی شده و حتی نمی دونم اول کدوم کارو به تعویق بندارم مثلا طراحی پوستر رو بندارم برا بعد و یا پروپوزال یا سرچ واسه پیدا کردن کاتالوگ نامبر یه دارو و سفارش اون و یا ثبت نام کلاس زبان و یا شرکت تو کارگاههای همایش بیوشیمی! می فهمین حال منو الان؟ آخه یه آدمی مث من چطوری اینهمه کارو انجام بده؟ 

در ادامه مطلب یه عسک گذاشتم از شمعدونی ممول علیه الرحمه که گل داده، بلکه در هر نقطه ای از ایران هست دلتنگ بشه و پاشه بیاد.

  

تقدیم به نابغه ها: 

آلاله غنچه کرده کاش بودی و می‌دیدی
کبوتر بچه کرده کاش بودی و می‌دیدی
گلا چشم انتظارن تا از در برسی تو
گلا غرق بهارن کاش بودی و می‌دیدی
می‌گن وقتی قاصدک رو دوش گل سواره
خوشبختی میاره کاش بودی و می‌دیدی 

پاشین بیاین دیگه بی شعورا!

نظرات 15 + ارسال نظر
صحرا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:00 http://nabeghehaye89.blogsky.com/

اول!
آخی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
فدای احساس پاکت بشم مهربونم
اولا بی شعور خودتی
دوما من که دارم میام پس فردا راه می افتم
ولی من موندم جواب اساتیدو چی بدم
دکی ابی دیگه منو نگام نمی کنه
دکی شمارو چیکار کنم
به خدا روم نمیشه برم پیششون
قرار بود تیر پروپوزالو بفرستیم
مهر اومد و ما همچنان...
ای خداااااا

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه جگرسوز مرا بپذیر ای اول ترین!
ها زود بیا یه ذره دوتایی بزنیم تو سرمون. گرچه تو وضعت از من خیلی بهتره من یک هفته پیش ۴ خط بیان مساله نوشتم و همان و همان

صحرا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:18 http://nabeghehaye89.blogsky.com/

حالا ببین این استاد راهنمای گرام آخر سر چقد جمله هاتو بالا پایین میکنه
هیییییییییییییییییی
کاش مشکل مام یک حجم نمونه ی ناقابل بود
اینکه ۶۰ تا باشه یا ۷۰ تا

هییییییییییییییی خوشبحال تو که رسیدی به حجم نمونه! حالا این حجم نمونه که گفتی یعنی چه؟

آسان یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:20

محض اینکه دلتون بسوزه
من پورپوزالم رو کامل نوشتم واشکالاتش رو هم اساتید گرفتن و اصلاح کردم...ها ها ها (خنده شیطانی)
نه شوخی کردم..من هم اندر خم یک حجم نمونه موندم

یعنی چی دل آدمو می شکونی؟قضیه پروپوزال موضوع مرگ و زندگیه

طراوت یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:26 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ای جاااانم! خل و چل خودمی؛ شنگول منی تو؛ شمشادی؛ چه شعر جیگر کباب کنی گذاشتی! الانه که بدون کفش با لباس تو خونه؛ بدوم به سمت خوابگاه و شهر دانشگاه!(مث شعر بوی جوی مولیان که رودکی برای ابونصر سامانی سروده بود)

چقده این گل سرراهی نازززز شده؛ اخه ممول گذاشته و رفته.

خووووووش به حالت بلی؛ من اوضام خیلی بیریختهسمینارم برای ارایه کم بود؛ دکی گیردار ما ایمیل زده که علاوه بر ارایه باید یه جزوه حداقل ۳۰ صفحه ایم بسازین
خداااااااااااااااااااااااا پ کجااااااااااااااایی؟

exactly! یعنی مرحبا به تو که بوی جوی مولیان آید همی رو گرفتیببینم حالا چقد اثر داره زود پاشو بیا
من باهات ابراز همدردی می کنم می دونی

طراوت یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:30

یه سوال دارم ازت؛ این که با وجد اون حفاظ های ۱۰ منری که جلو پنجره های خوابگاهن؛ این شمعدونیو کجا گذاشتی و عکس گرفتی؟
چقدر ویو زیبایی داره

یعنی از آی کیوی تو من امشب به وجد اومدم ای ول که گرفتی مطلبو آخه یکی از بچه دید این عکسو نتونست حدس بزنه این عکس چطوری گرفته شدهصندلی رو بردم تو تراس

لیلا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
وااااااااااااااااااااای چقده کاره علمی..چقده درس..منم میخوااااااااااااااااام..ایشالا که پی اچ دی هم قبول شی..ازون ته مهای دلم براتون دعا میکنم که موفق شید...
پس رشته تون شیمیه! و باز ازین همایشهای شیمی توی همدان برگزار میشه...سال 88که من روزهای آخر همدان بودنمو پشت سر میذاشتم،توی تابستونش هم یه دونه ازین همایش شیمی ها برگزار شد...خواهر دوست من هم شرکت کرده بود...توی دانشگاه بوعلی برگزار شد...و ما هم اونجا سرک کشیدیم! هووووووووو چقدر پوستر بود!...
خدائییش شما چه مدلی درس خوندید ارشد قبول شدید؟ من که حسابی از زبان انگلیسی لعنتی زمین خوردم...خوش بحالتون...منم درس و دانشگاه میخوام

سلام گلم
مرسی از دعات
نه رشته م شیمی نیستش تو یکی از دانشگاههای علوم پزشکی درس می خونم. به نظرم ارشد قبول شدن تو ایم مملکت یه ذره سخت هست ولی ارزش غصه خوردنم نداره باور کن! زبانم رو هم زیاد نزدم تخصصی ها رو که خوب بخونی حل حله

لیلا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 http://leilaamiri.blogsky.com/

راستی اون پیامی که زیره شعره نوشتید خیلی کارساز خواهد بود

ها امیدوارم همشون زود بیان

صحرا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:11 http://nabeghehaye89.blogsky.com/

راااااسسسسسسسسستییییییییییییییییییی!
من هنو انتخاب واحد نکردم
بابا کد گروه ارشدا چنده؟

واااااااااااااااااای من امروز رفتم آموزش کد ۲۷ مال گروه ماست نمی دونم شمام همینه یا نه. اینقده حواسم بود بپرسم آخرشم یادم رفت۲۷ رو امتحان کن اگه نشد یا از سال بالایی هاتون بپرس یا من فردا از آموزش بپرسم. ووواااای شرمنده که اینقدر کم حافظه م

لیلا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:28 http://leilaamiri.blogsky.com/

پس شما هم مثل ما بچه علوم پزشکی هستید
خدائیش سال89اینقده خوندم که هنوز هم تخصصیامو یادم هست..با وجود یکسال فاصله گرفتن و اصلا نخوندن..ولی زبان منو بیچار کرد...
موفق باشی عزیزم

خوب عزیزم از الان بخون که خیلی وقت داری تا تیر اگه کمک خواستی بگو در خدمتیم

صحرا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:45 http://nabeghehaye89.blogsky.com/

قربون دوست بامعرفتم برم که همیشه در همه حال به یادمه
میدونی! یه لحظه یاد اون کتابی افتادم که دادم بهت جهت تحویل به موقع به کتابخونه
شانس آووردی ۲۷ مال مام بود
وگرنه فردا کلتو می کندم
راستی من سه شنبه صبح ساعت ده کلاس دارم
اگه میخوای بری یونی باهم بریم
من کله سحر میرسم
نترسیا
دروهم قفل نکن

فدای تو بشم که من اینقده خوبم باورت نمیشه ظهر که کامنتت رو دیدم سکته رو زدم دیگه اینقدر که حواسم بود بپرسم و آخرشم نپرسیدم
آقجون داری میای؟ باشه میام منم دانشکده. منتظرتم

دیونه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:07 http://mymina.blogsky.com

پاشین بیاین دیگه بی شعورا!

فک نمیکنی بهتر از اینم میشد دعوت کرد؟
تازشم دمکرات و دیکتاتور چطور یجا جمع میشن؟

آخه من هر چی به زبون آدمیزاد گفتم اینا نیومدن خوابگاه گفتم با ادبیات مستبدانه باهاشون حرف بزنم.
آره واقعا دیکتاتور و دموکرات چطور با هم جمع میشن؟ به نظر خودم دموکراتم ولی ملت فک می کنن دیکتاتورم

دیونه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:20 http://mymina.blogsky.com

سلام
آپم تشریف بیارین[گل]

فرزانه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:56 http://room417.blogfa.com

سلام عسیسم
بازم میگم بی هدباااا چرا من رو آز آپ هاتون جا گذاشتین
بعدش عزیزم راننده ها همینن
دخملا رو خیلی دوس دارن
وای که نصف خاطرات قشنگمون تو اتوبوس و حتی صحنه هایی بود که میدیدم
باز من رو یاد یه خاطرم انداختین که احتمالا بنویسمش تو وبلاگم

سلام گلم
ای بابا ببقشید اینقده که سرم شلوغه
آره زود بنویس

فرزانه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:20 http://room417.blogfa.com

بلادونااااااااااااااااااا
نوشتم
این یه نمونه اشه
نمونه های دیگم دارم

آره خوندمش خیلی باحال بود

فرهاد دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:16 http://www.semicolon.blogsky.com

پس فیزیک چهره ت "استاد پسند" نیس که اینهمه کار میدن بهت.
من که کاملا بیکارم!بیکار و بیعار!
حسودی نکن حالا

استاد پسند؟!خدای به نکته ظریفی اشاره کردی برم روش کار کنمصبر کن همچین کار بریزه رو سرت حالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد