خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

راننده فرهنگی!

مکالمه من و راننده در انظار عموم موقع پیاده شدن از سرویس: 

راننده: دیشب خبری نشد؟ 

من: نه٬ همه چی خوب بود! 

راننده: حالا فردا شنبه ست تکلیف معلوم میشه! 

من: نامه رو می نویسیم واستون خیالتون راحت 

من و راننده: هرررررررر 

شما باشی چی فکر می کنی آخه! نه خدایی! به قول فاطمه ای ماه رمضونی توبه :))) 

ایشون بدون اینکه معاونت فرهنگی در جریان باشه و اصلا بهش اجازه بده سرخود واسه چند تا دختر سرویس رفت و برگشت مراسم رو جور کرده و اگه به گوش دکترای جانماز آب کش برسه سرشو بیخ تا بیخ می برن میذارن رو سینه ش! این همونیه که اینجا و اینجا ازش حرف زدیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
محبووب شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:18

دروووووووووووووووووووود بر بانوی زیبایی ها

خوبی خانمی؟

والا منم بودم یه فکرایییییی میکردم! الهی العفو!
ایشان هم کار نیکی کردن هم نکردن! خودشون و انداختن تو دردسر خوب. بنده ی خدا.

+ یه حسی بهم میگه اول

سلام محبوب جونم مرسی گلم تو خوبی
تو همیشه اولی عسل بانو

فری شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:13

بابا واسه بنده خدا درد سر درست نکنید یه وقت!

نه جونم اون خودش خواست کار خیر کنه ما هم نه نگفتیم

beach شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:24 http://l0e0r.blogsky.com

سلام دوستای گلم وبتون عالیییییییییییه اگه دوست داشتین ب منم سر بزنید

مرسی دوست جون

طراوت شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:19 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ایول!
نمیدونستم ایجوریه!
چند میدی لو ندم؟!

تو بگو چی می خوای؟

لی لا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:14 http://halogen1983.blogfa.com

سلام بلادونای عزیزخوبی؟ نماز و روزه ت قبول.

خدا این آقای راننده رو خیر بده، دنیا و آخرت.انشالله که خدا حافظتون باشه، مگه بد کرده بنده خدا؟ وقتی مسئولین دانشگاه عرضه ندارن، مگه بد کرده بنده خدا که میخواد دانشجوها رو بی دغدغه ببره و برگردونه اونم واسه مراسم دینی؟
خدا خیرش بده و کمکش کنه.

سلام عسل من خوبی گلم؟
واقعا خدا خیرش بده دیگه از بس ملت دعا کردن واسش دیگه خیلی خوش به حالشه

برکه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:29

وای بللی جون مکالمه شما که خیلی خنده دار بود ؛آخه فکر نمیکنی مردم بشنون چی فکر میکنن
ولی خوش به حال آقای الکس که با این سرویس مخفیانه ای که براحرم مون گذاشت چقدر این شبا بچه ها براش دعا کردن
اللهییییییی شکککککرت آقای الکس هم عاقبت به خیر شد

خدایا شکرت

علی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:38 http://dastforosh.blogsky.com

من می ذارشم به حساب شیطنت دانشجویی. راستی دستت جایی گیر کرد ما رو هم هیات علمی کن ثواب داره به خدا. نه، لااقل یه سر به وبلاگم بزن. مدیونی اگه پیام نذاری. اگه منو به لینکات اضافه کنی که انصافا شایسته ای چهره ماندگار بشی هیات علمی که چیزی نیست.

آره بزارش به حساب شیطنت دانشجویی
وبلاگ ما گروهیه لینکدونی نداریم ولی به رفقا سر می زنیم

مریم یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:51 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

وای خدا چقدر بامزه حرف زدین مخصوصا وقتی گفتی دیشب خبری نشد
خدا بگم چیکارت کنه دختر

نمی خواستم اینجوری بشه ولی...
شد

یک پیر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46

من که فکرامو کردم جواب رو تو نامه میدم براتون

من منتظرم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد